Webstrategie en viral-concept voor dyslexie-community voor Davis Dyslexie Nederland.
Co-productie met Oscar Flier, zelfstandig ontwerper en Julian Kievit, webdeveloper Toro Grande.
Webstrategie en viral-concept voor dyslexie-community voor Davis Dyslexie Nederland.
Co-productie met Oscar Flier, zelfstandig ontwerper en Julian Kievit, webdeveloper Toro Grande.
Identityworkshop, corporate statements, webstrategie, merkstrategie, rebranding, webconcept, tone of voice.
Co: Witvorm en Toro Grande
Buro Kort deed een identiteits- en strategietraject voor Turbocratie en begeleidt met Identity-coaching de introductie van deze start-up on- en offline. Het leverde campagne concept op ‘Iedereen op woensdagmiddag vrij': de omslag van bureaucratie naar turbocratie levert grote tijdbesparingen: tijd om wat beters te doen. Infographics zijn de geadviseerde communicatievorm voor de vele voorbeelden die […]
Tekst en strategie rondom besluitvorming voor de aanleg van het glasvezelnetwerk in de gemeente Steenwijkerland. Samenwerking met Ellen Kuipers.
Webstrategie en viral-concept voor dyslexie-community.
Buro Kort werkt aan een uitgave over informatieveiligheid voor de Amsterdamse Politie.
© Copyright 2025 Buro Kort.
Abonneer op RSS Feed – Posts