Webstrategie en viral-concept voor dyslexie-community voor Davis Dyslexie Nederland.
Co-productie met Oscar Flier, zelfstandig ontwerper en Julian Kievit, webdeveloper Toro Grande.
Webstrategie en viral-concept voor dyslexie-community voor Davis Dyslexie Nederland.
Co-productie met Oscar Flier, zelfstandig ontwerper en Julian Kievit, webdeveloper Toro Grande.
Identityworkshop, corporate statements, webstrategie, merkstrategie, rebranding, webconcept, tone of voice.
Co: Witvorm en Toro Grande
Buro Kort werkt aan een uitgave over informatieveiligheid voor de Amsterdamse Politie.
Tekst en strategie rondom besluitvorming voor de aanleg van het glasvezelnetwerk in de gemeente Steenwijkerland. Samenwerking met Ellen Kuipers.
Buro Kort deed een identiteits- en strategietraject voor Turbocratie en begeleidt met Identity-coaching de introductie van deze start-up on- en offline. Het leverde campagne concept op ‘Iedereen op woensdagmiddag vrij': de omslag van bureaucratie naar turbocratie levert grote tijdbesparingen: tijd om wat beters te doen. Infographics zijn de geadviseerde communicatievorm voor de vele voorbeelden die […]
Webstrategie en viral-concept voor dyslexie-community.
© Copyright 2024 Buro Kort.
Abonneer op RSS Feed – Posts