Buro Kort werkt aan de teksten van het digitale jaarverslag van het Van Gogh Museum 2012. Storytelling van het museumjaar in ruim 35 berichten. Het jaarverslag is nog niet online, maar Buro Kort schreef ook het jaarverslag van het Van Gogh Museum 2011.
Wizer campagne Soft launch campagne voor de Wizer-upgrade. Ontwikkeling campagnelijn met Prezi. Co productie met Hedwyg van Groenendaal, ontwerper bij Via Milia.
Buro Kort schrijft de webteksten voor de XS4ALL-acties in het derde kwartaal met een hoofdrol voor hun prachtige brandstory: XS4ALL geeft mensen toegang tot het beste. Lees het hele verhaal.
Restyling en update ADT-website, in samenwerking met het Twentse ontwerpbureau Axis. Proef online de sfeer van het terrein van Luchthaven Twente. Alle panden die te huur en te koop zijn, staan nu online.
Buro Kort bedacht de url-naam en werkte mee aan de campagne voor de zomertoers 2012: rondritten over het luchthaventerrein, die ADT deze zomer organiseerde. De bussen waren in no time volgeboekt. Teksten van het begeleidende ‘Zomertoerboekje‘ zijn ook van Buro Kort. Gemaakt in samenwerking met het Twentse ontwerpbureau Axis.